capel date

Daisypath Friendship tickers

best pic

best pic

Friday, June 17, 2011

AQ Harus Kuat!

Genap 2 bulan hubungan ku dengan sidia..Hari yang bersejarah ini AQ sangat berharap seperti bahagia seperti sediakala rupa-rupanya hanya khayalan yang tak kan pernah terjadi..Hari nie AQ rasa sungguh sedih yang tak tertahan sehingga AQ rasakan dunia ini sungguh gelap walaupun AQ berada di dunia yang nyata...Ya Allah, Ya Tuhan Ku...Kuatkan lah dan tabahkan lah hati ku ini sesungguh AQ adalah hambamu yang sangat lemah..Sungguh AQ rasa tak sekuat dulu..AQ Bersyukur kerana AQ adalah hambamu yang terpilih untuk kau uji sekali lagi...Thanks Allah!

Kepada sidia..Saya mintak maaf banyak-banyak kerana saya tak patot buat awak macam tu..
Thanks layan saya macam nie...Saya sungguh hargai apa yang awak buat pada saya..Saya tak pernah rasa sayang pada mana-mana laki lain seperti kini sebelum kehadiran awak..Thanks sudi berkawan dengan saya dan sudi layan saya dengan baik sebelum ini..

Saya hormat keputusan awak jika kehadiran saya ini tidak seperti yang awak impikan..Saya tak sehebat dan sebaik perempuan luar sana yang pernah awak kenal sebelum saya..Saya tiada niat untuk sakitkan hati awak semalam..Tiada niat langsung dihati saya untuk layan awak sebegitu rupa..Hanya Tuhan sahaja yang betapa sedih dan sakit hati bila saya diserang dan dimaki sebegitu rupa dengan orang ramai..Tapi alhamdurillah saya masih boleh mengawal hati saya supaya tidak marah dan melawan pada orang sebegitu..Hanya denganmu YaAllah AQ  sebut sesungguh kau tahu seluruh isi hatiku...Thanks Allah..Makbul doa ku supaya AQ tidak menitiskan walaupun setitik air mataku didepan sidia dan di depan orang yang tidak pernah AQ anggap kawan sampai bila-bila...




Tapi kini, mengapa dia tidak memahami AQ...AQ tak mintak apa-apa selain hanya pengertianmu yang sedikit itu AQ harapkan..Walaupun AQ rasakan diriku seperti bagai melukut kasih ditepian gantang..Sungguh terkilan AQ rasa bila AQ kau layan sebegini rupa...Tak puas lagikah kau melihat kesakitan dan kepedihan hatiku ini??  Tergamak kau tambah sakiti lagi..Sampai hati AQ sisihkan  disaat AQ perlukan seseorang yang memberi kekuatan tok AQ terus hidup.. Ku ingin benar bersama denganmu dan kau pun menjauh..Tiba-tiba kini kau telah berubah apakah salahku..








Betul kata orang..Dalam hidup ini janganlah kita terlalu berharap yang hidup ini akan indah belaka.. Kini baru AQ mengerti..Sungguh lemah diri ku kini kurasakan..Maaf..AQ perlukan waktu untuk memulakan hidup baru setelah peristiwa hitam berlaku dalam hidupku kini..
Hanya padamu doaku sahaja Tuhanku semoga AQ Lebih tabah dalam hidup ini..



My Point Of View:

Semoga AQ Tabah dan kuat tok teros hidup dengan sendiri! cayok Yamie You Can Do It!
Don`t Hope From Any Person Nobody Can Help Except Your Family And Allah..

2 comments:

  1. syg...be strong...kisah kita mukin xsama...tapi caye lah..rasa kau dn aku sama skrg...believe in allah ye dear..

    ReplyDelete
  2. ok...tq ijam..sedihkan bila org yg kita syg jdi cmni.. :(

    ReplyDelete