capel date

Daisypath Friendship tickers

best pic

best pic

Saturday, May 12, 2012

:: Happy Mother Day :: :))








I was a foolish little child
Crazy things I used to do
And all the pain I put you through
Mama now I'm here for you
For all the times I made you cry
The days I told you lies
Now it's time for you to rise
For all the things you sacrificed
Oh, if I could turn back time rewind
If I could make it undone
I swear that I would
I would make it up to you
Mum I'm all grown up now
It's a brand new day
I'd like to put a smile on your face every day
Mum I'm all grown up now
And it's not too late
I'd like to put a smile on your face every day

And now I finally understand
Your famous line
About the day I'd face in time
'Cause now I've got a child of mine
And even though I was so bad
I've learned so much from you
Now I'm trying to do it too
Love my kid the way you do
There's no one in this world that can take your place
Oh, I'm sorry for ever taking you for granted, ooh
I will use every chance I get
To make you smile, whenever I'm around you
Now I will try to love you like you love me
Only God knows how much you mean to me







HAPPY`S MOTHER DAY MUM! 
LOVE YOU SO MUCH! :))


Alhamdurillah, dari mula AQ dilahirkan hingga ke akhir ini, kasih sayangmu tidak pernah luntur untuk diriku .. sayang emakk sangat-sangat .. kau lah ibuku,jantung hatiku, sahabat baikku dan kau lah kekasihku ..
dirimu tidak pernah kenal erti penat dan letih mendidik AQ dan adik-adik .. bebelan kamu itu adalah suara hati ikhlas yang tidak mungkin AQ dapat dari insan lain selain dirimu ... AQ berbangga kerana di kurniakan seorang ibu yang sangat penyanyang, tabah, rajin, cantik dan pandai memasak .. hingga ke hari ini AQ masih lagi merindui masakan mu sesungguhnya masakanmu tiada tandingan walaupun dengan hotel standard 5 star ..




Thank you Allah kerana engkau telah memberikan AQ insan yang sangat mulia dan penyanyang ini kepada AQ,  akan AQ jaga ia hingga ke akhir hayatnya selagi AQ masih lagi bernyawa  seperti mana ia sanggup berkorban semasa melahirkan AQ di bumi ini .. sesungguhnya besar pengorbanan mu untuk melahirkan AQ .. Emakk .. saya sangat sayangkan emak .. kalau ada rezeki saya nak tengok emak dengan ayah naik haji dengan hasil titik peluh saya bekerja nanti, sesungguhnya semua itu tidak cukup dengan segala pengorbanan yang telah kamu korban kan untuk diriku .. Emakk .. terima kasih banyak-banyak kerana telah membesarkan saya sampai ke hari ini ..saya nak sangat pelok emak masa nie .. rindu dekat emak sangat-sangat.. tapi apakan daya saya jauh pergi merantau untuk menuntut ilmu ..




Emakk, saya suka tengok mak waktu pakai tudung yang saya hadiahkan hari tu, nampak manis dan berseri waktu mak pakai  lebih-lebih masa emak senyum .. nanti hari jadi emak saya belikan hadiah lagi yew ..:)
ingat lagi masa saya demam, macam-macam mak masak untuk tarik selera saya .. sampai adik-adik kata mak ni macam sayang kakak sorang jew .. adik-adik nampak sangat cemburu masa tu .. huhu .. TQ Makk masakkan lauk yang sedap-sedap tu .. :)

Bila befday saya, macammacam emak belikan hadiah .. TQ Makkk .. Sayang mak sangat-sangat .. Muahhh! Saya Sayang mak sangat-sangat .. muahhhh!
selamat hari ibu makk, semoga di panjangkan umur, murah rezeki dan sihat selalu .. doakan ye anak mak ni semoga berjaya menjadi Auditor suatu hari nanti ... :))








No comments:

Post a Comment